Kävin eilen terveysasemalla, missä sain kerrankin mukavaa ja kohteliasta palvelua. Se tuntui hyvältä.

Olen ollut pitkin kesää kipeänä, oikeasti koko kesän. Mulla on ollut kuumeilua, kurkkukipua, viikon silmätulehdus, viikon mykkyys (se oli kamalaa) ja vaikka mitä vatsaongelmia. Ensin terveysasemalla pääsin sairaanhoitajan vastaanotolle. Se otti kaikenlaisia pikkutestejä. Jännintä oli, kun se laittoi mun poskiin geeliä ja kokeili mun poskipäitä sellaisella ultraäänilaitteella.

Sen jälkeen sain vielä ajan lääkärille. Lääkäri ei ollut suomalainen enkä oikein tiedä, mistä hän oli kotoisin. Oikein mukava lääkäri. Teki samat testit kuin sairaanhoitajakin ja totesi, että: "Oot kipeä. Poskiontelotulehdus." Sitten hämmennyin, kun se alkoi googlettamaan mulle lääkkeitä ja yhtäkkiä siinä ruudulla oli Hummereita (rapuja ja autoja). Hahhah. Joo. Vaikka tilanne oli hyvin mielenkiintoinen niin en ollenkaan valita. Se oli parasta palvelua, mitä olen terveysasemilla saanut.

Sain 14pv:n antiobioottikuurin: 2krt/pv/875mg :D Että semmoisissa mömmöissä sitä ollaan loppukesä. Jes.

Ps. Saattaa myös olla, että mulla on poskiontelotulehduksen lisäksi mononukleoosi ("pusutauti"). Luin netistä, että se kestää ja kestää ... jopa 3kk! Koomista. En kestä. En jaksa.