Joo. En oikeesti enää tiijä, kuka mä oon. Ensin joku bamburitari rakastuu muhun ja muuttaa toiselle puolelle maapalloa, että voisi tavata mut ja mennä naimisiin. Se aikoo vaihtaa yliopistoa tänne Suomeen. Ja sitten mä vaan yhtäkkiä lakkaan pitämästä siihen yhteyttä, koska mua ahdistaa. Ja siltikin se lähettää mulle 500€:n timanttisormuksia, jotka mun pitäisi mennä hakemaan tullista. Joo.

Sitten luokkakaverini rakastuu muhun. Aina sanotaan, ettei omaan pesään saisi pissiä, mutta niin tässä nyt on käynyt. Enkä voi sanoa, että meidän tunteet olisi samanlaiset toisiamme kohtaan...

Olen menossa treffeille jonkun toisen miehen kanssa ensi viikolla. Se ei ole kumpikaan noista. Siis - mitä ihmettä? Mitä mä oikeen ajattelen tai miksi en ajattele ollenkaan? Mulla on moraali, mutta miksi mä leikin ihmisten tunteilla. En mä oo sellanen. Ja silti haluan sinne treffeille...