Mulla on stalkkeri! Sellainen, joka on muhun rakastunut silmittömästi. Ahdistavaa ja pelottavaa.

Faktoja tilanteesta:

Se oli aluksi mun kirjekaveri, mutta sittemmin tunnusti rakkautensa vuonna 2010 tammikuussa. Se on poika Sri Lankasta, mun kanssa samanikäinen ja opiskelee yliopistossa fysiikkaa. Sanoin sille, ettei meistä voi tulla mitään koskaan enkä tykkää siitä muuten kuin kaverina, mutta se ei usko sitä. Sitten lopetin yhteydenpidon siihen kokonaan, mutta se ei uskonut. Se alkoi lähetellä mulle lahjoja: kirjoja, hajuvesiä (parfyymeja), rakkauskirjeitä, suklaata yms.

En ole pitänyt siihen yhteyttä vuoteen - mutta se alkuvuodesta 2011 lähetti mulle kaulakorun, joka on maksanut 150€. Jouduin hakemaan sen tullista. Sitten päätin, että ei mitään vastaavaa enää. Sitten se sanoi vaihtavansa sieltä Sri Lankasta yliopistoa Ukrainaan, jotta pääsisi lähemmäksi mua. Ukrainaan sen takia, että sieltä kuulemma oli helppoa vaihtaa Suomeen yliopistoon.

Sitten se lähetti mulle vielä sormuksen, joka maksoi 500€. En noutanut sitä tullista. Sehän olisi voinut tarkoittaa vaikkapa kihlautumista. Ja minä sentäs seurustelen suomalaisen pojan kanssa. Ei se sitäkään tajua. Sitten meni vähän aikaa, että se ei ottanut muhun mitään yhteyttä, mutta nyt pari päivää sitten se laittoi yöllä viestiä, että sitä harmittaa, ettei se pääsekään 8.7 vielä mun luokse niin kuin on luvannut. Se sanoi, että sillä menee vielä muutama viikko.

APUA. Ajattelin vaihtaa puhelinnumeron salaiseksi, mutta kaikki ovat sanoneet, ettei mun kannata mun elämää alkaa muuttamaan sen takia. Mutta kun pelottaa. Poliisille ilmoitan kyllä, jos se tulee tänne eikä suostu lähtemään.

Mitä mun pitäisi tehdä?